89. Blog - hop z Laserowe LOVE

Dzień dobry. 
Zapraszam Was dzisiaj do wspólnej zabawy  Blog-Hop z Laserowe Love
Jest mi niezmiernie miło, że zabawę zaczynacie u mnie. 
Rozwiązaniem zabawy jest podanie końcowego hasła na blogu firmowym: 
tam też dostępne są szczegółowe informacje. 

http://laserowelove.blogspot.com/2017/04/doacz-do-zabawy-blog-hop.html

U mnie poproszę o podanie w komentarzu (włączona moderacja) 
 rozwiązanie hasła nr 1 - nazwy kolekcji szukajcie w sklepie - wśród tekturek.
Hasło nr 1 - to nazwa kolekcji w której znajdziesz motyw konwalii i świece.

Jako podpowiedź - moja inspiracja:



Krzyżówka:


Kolejne wskazówki na blogu u Mili  





Powodzenia, chanya13

Komentarze

  1. Agnieszko ale sie naszukałam.... musiałam wrócić do Ciebie na końcu ....żeby się upewnić czy dobrze odnazłam rozwiązanie . ....szukałam świecy , której nie znalazłam i poszłam za tropem bucików .....dzięki temu dobrze utrwaliłam sobie asortyment sklepu .....najważneijsze ,ze wybrnęłam i mam hasło u Ciebie Baby Lily

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 hasło to- Baby Lily...Pozdrawiam Agnes

    OdpowiedzUsuń
  3. No to zaczynamy :) Hasło brzmi "Baby Lily" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze hasło - BABY LILY
    Śliczna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pamiątka, a hasło to BABY LILY! pozdrawiam i biegnę dalej:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne tekturki z hasła nr 1 to kolekcja Baby Lily.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka! A krzyżówkowe hasło to "Baby lily" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczynam zabawę;) Hasło numer 1: BABY LILY;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hasło to : babylily

    śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A gorgeous card Chanya

    June :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, moim zdaniem hasło nr 1 to: Baby Lily
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka.
    A hasło to Baby lily

    OdpowiedzUsuń
  13. hasło nr 1 to oczywiście: Baby lily

    OdpowiedzUsuń
  14. rozwiązanie hasła nr 1 Baby lily
    majowo pozdrawiam i idę po kolejne hasełko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kolekcje to Baby lily.
    Sliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozwiązanie hasła nr 1 to Baby Lily

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozwiązanie hasła nr 1 to Baby Lily

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna jest ta karteczka, a tekturka fantastyczna, idealna do prac dziecięcych

    OdpowiedzUsuń
  19. kolekcja tekturek to baby lily(?? :D??)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram