16. Notes na biurko - zorganizuj się

Dzień dobry zapraszam na moją inspirację dla: APSCraft
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać organizer na biurko, który przygotowałam dla siebie.
 Dobrze będzie mieć pod ręką miejsce na notatki ;) Gotową bazę okleiłam i ozdobiłam margaretkami 
Brzegi kwiatków wytuszowałam distressem a w środki dodałam pręciki dyniowe
oraz do największego kwiatka pręciki brązowe jednostronne
Kompozycję kwiatową ułożyłam na liściach winorośli   oraz dodałam liście czereśni
Całość uzupełniłam uroczą czarną falbanką 
i kokardą zawiązaną na sprężynie z białej taśmy siatkowej






Pozdrawiam, chanya13


Komentarze

  1. Fajny i oryginalny pomysł, który zorganizuje nawet najmniej zorganizowane osoby! :)
    Uwagę zwracają również ozdoby, dodające uroku całemu organizerowi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Myślę, że do takiego organizera aż chce się zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram