21. Kartka w stylu Vintage na niebiesko

Witam ponownie w dniu dzisiaejszym i zapraszam na moją kolejną inspirację, 
tym razem dla: Cards und more
 Do wykonania karteczki użyłam niebieskich papierów z Maja Design Vintage Autumn Basics
Z arkusza wycięłam obrazek kobiety, dodałam serwetkę z Spellbinders doily
Kartka składa się z wielu warstw, koronek papierowych, bawełnianych, ozdobnych perełek.
Na koniec ułożyłam kompozycję z kwiatów, dodałam liście i  gems 

Hello,
today I want to share with you my vintage card, which I prepared as my inspiration for Cards und more
I used very pretty and romantic papers from Maja Design Vintage Autumn Basics
I chose blue papers, cut woman image.
I added layers ... more layers and Spellbinders doily
At the end I added flowers, leaves, gems 








Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram