Ze stemplami do exploding boxa.

Dzień dobry :) Cieszę się jak dziecko - a to za sprawą nowych stempelków do exploding boxów Project Prezent. W końcu nie jestem uzależniona od drukarki, tuszu itp. Mogę dowolnie wybierać spośród dostępnych stempli i dobierać kolorystykę jaka mi pasuje ;)
Tym razem przygotowałam ślubnego boxa i zmiksowałam 2 komplety stempli zestaw do exploding boxa ślubny II oraz zestaw do exploding boxa IV Dwa skrzydełka są z miejscem na kasę, a dwa z życzeniami :)
Dodatkowo ściankę na zewnątrz ozdobiłam dobrze Wam znanym okrągłym stemplem Mąż i Żona

Jeżeli brakuje Wam jakichś konkretnych napisów do boxów - piszcie do Szefowej :) na pewno wyczaruje je dla Was :) Kwiaty z foamiranu, robiłam sama, turkusowy jest dodatkowo pocieniowany.

A tak prezentuje się mój box:









Pozdrawiam, chanya13

 

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram