Ślub w zieleni.

Witam, i kolejna ślubna karteczka na tapecie ;) Z "kapustą" w roli głównej.
Kto mnie śledzi na FB, ten wie o co chodzi z kapustą ;) ale ... 
Jakiś czas temu byłam na kwiatowych warsztatach u Ewy Szubry
która uczyła nas min. sklejać róże z papieru czerpanego. 
I żeby nie było, że nie ćwiczyłam w domu ... coś mnie podkusiło ...
 i nie wiedzieć czemu zafarbowałam biały papier na zielono;) 
I tak jakoś mi się skojarzyło z kapustą ... ale i tak jestem zadowolona z efektu:)

A karteczkę przygotowałam na wyzwanie w Craftowym Ogródku - ślub w odcieniach zieleni - zapraszam do wspólnej zabawy: http://craftowyogrodek.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-slub-w-odcieniach-zieleni.html.

 Zapraszam do wspólnej zabawy :)









Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Różyczki skleiłaś pierwszorzędnie, a kolor jest oryginalny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka !!! Kwiatki fantastyczne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram