Ślubna w kwiatach.

Witam Was serdecznie :) i zapraszam na inspirację dla: http://www.odadozet.sklep.pl/ 
W tym tygodniu królują u nas kwiaty :) 
Przygotowałam więc karteczkę na ślub. 
Wykorzystałam piękny kwiatowy papier Marzenia Alicji Studio 75
dodałam tiulowe róże oraz kwiaty z foamiranu  zrobione własnoręcznie. 
Wycięłam je kwiatem jabłoni
przeciągnęłam pręciki i kwiaty gotowe.
Teraz pozostało już tylko stworzyć warstwy, podłożyć serwetkę - koronka paryska
dodać tagi
 przewiązać  sznureczkiem 
dodać napis, dopchać listkami ;) i gotowe.

Oto karteczka:









P.S. w końcu zaszalałam i kupiłam nitownicę ;) - będzie więcej tagów. Teraz robienie dziurek to przyjemność, przyznam, że bardzo długo myślałam nad jej zakupem ... ale jest to miłość od pierwszej dziurki ;) Jeśli się wahacie - polecam :)

Od jakiegoś czasu zastanawiam się też nad stworzeniem listy - "must have" - i podzieleniem się nią z Wami, 
przyda się? czy sobie darować?

Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram