Popielata strona Alicji ;)

Witam, w ramach inspiracji dla: http://www.odadozet.sklep.pl/ dzisiaj będzie na popielato ;) Nie wiem co mnie skłoniło do takiego wyboru ... bo to nie moje kolory ;) ale , nie byłabym sobą gdybym nie przełamała jej różem. Czy nie uważacie, że popiel i róż to połączenie doskonałe? Ja uważam, że tak. Do przygotowania karteczki wykorzystałam popielate strony Marzeń Alicji Studio75, przełamałam białym kartonem. Nadałam karteczce charakteru 3D perzy pomocy kosteczek.
Całość rozjaśniłam białą ramką - którą wycięłam mariankową serwetką a następnie wycięłam środek tworząc ramkę. Podkleiłam ją również na kosteczki.
Dodałam bladoróżowe magnolie, kwiaty foamiranowe własnej produkcji (wkrótce kursik - zaglądajcie ) i sweethearty. Dopchałam listeczkami. W górnym rogu przysiadły motylki wycięte przy pomocy wykrojnika Joy ( w zestawie z serwetką motylkową) , ozdobiłam perełkami, dodałam napis i karteczka gotowa :)
 
Uwaga - dużo fotek, bo nie mogłam się zdecydować ;)
 







 
 Pozdrawiam, chanya13
 

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram