Brzoskwiniowa - ślubna.

Witam Was słonecznie w ten pochmurny poranek :) Tym razem chciałabym podzielić się z Wami karteczką z okazji ślubu, którą przygotowałam w ramach inspiracji dla http://projectprezent.com.pl/. Wykorzystałam stempel: Młodej parze w dniu ślubu dodałam tekturkę z tego zestawu Ramki decorative a całość ozdobiłam kwiatami w tym kwiatami z foamiranu zrobionymi własnoręcznie ;) Jeżeli nie macie czasu, chęci, zdolności ... ostatnio w sklepiku pojawiły się cudne kwiaty
 
A tak prezentuje się całość:








P.S. kombinuję już z innymi kwiatami ;) chyba się wkręciłam ;)
Karteczka leci na wyzwanie:

Pozdrawiam, chanya13


Komentarze

  1. Bardzo ładna kartka :) Dziękujemy za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna :)Dziekuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie takich kolorów i ślubu:) Mnie się podoba:) ja niestety umiem robić tylko kwiatki z bibuły i na szydełku

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram