Komunijne ze złotem.

Witam Was i zapraszam na moje komunijne inspiracje ;) Jest to moja kolejna inspiracja dla http://www.odadozet.sklep.pl/ Coś ostatnimi czasy nie mogę się ogarnąć z czasem, a mnóstwo inspiracji czeka w kolejce do pokazania ;) Macie jakiś przepis na rozciągnięcie doby? 

 Tym razem chciałabym pokazać Wam karteczkę z pudełkiem Latarnii Morskiej  oraz kartkę - obydwa projekty z dodatkiem złota ;)
Jako bazę wykorzystałam zwykły papier wizytówkowy (szeroki wybór znajdziecie tutaj: kartony A4 ) i złoty.
Aby nadać karteczkom "przestrzenności" - papier przepuściłam przez foldery do embossingu , co nadało mu dodatkowej tekstury oraz sporo elementów podkleiłam na kostki 3D  a większe elementy  taśmą dystansową 
W ten sposób wykorzystując jednobarwny papier - stworzyłam (wydaje mi się  ;) ) ciekawą fakturę.
W ruch poszły też niezawodne wykrojniki - koła z przeszyciami  
oraz piękne serwetki z Marianne Design min. Anja's Oval  całość uzupełniłam listkami Crafty Ann oraz kielichem i hostią  Dodałam perełki  róże oraz magnolie  

Oto one:










 Pozdrawiam, chanya13


Komentarze

Prześlij komentarz

instagram