Dla fotografa ...

Witam, zapraszam Was dzisiaj do obejrzenia zaproszeń na sesje fotograficzne. Są one moją inspiracją dla:  http://www.odadozet.sklep.pl/ Miało ich powstać dużo więcej ale coś ostatnimi czasy wena mi się pogubiła ;) Pocieszam się tym, że może w końcu do mnie wróci ;)
Zaproszenia "tworzyły się" w bólach ;) Cały czas mi coś nie pasowało, przekładałam, odkładałam, patrzyłam, odpływałam w siną dal ... Grzebałam oczywiście w koszu ze ścinkami (zawzięłam się i jest on teraz moją pierwszą linią tworzenia, bo ścinki to ja produkuję nieprzeciętnie)

Oto co "natworzyłam" :
















Jako, że mamy tydzień perełek i kryształków (znaleźć je możecie tutaj: dział kryształków i perełek ) zagościły na wszystkich pracach. Osobiście bardzo lubię je dodawać  i przyznam, że mam ich całą szufladkę ;)
Często goszczą u mnie jako "środki-tułowie" motyli, środki kwiatków, oczy zwierzątek czy po prostu przyklejone po 3,5,7 w rządku.

Reszta materiałów na blogu firmowym :)

Pozdrawiam, chanya13

 

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram