Z pergaminem.

Witam, coś ostatnio zdradziłam mój róż i fiolet ;) ale ... przede mną kolejny mój "pierwszy raz" ;) Tym razem w ruch poszedł pergamin i embossing na gorąco. A to za sprawą moich gościnnych występów tutaj: http://cardsundmore-challengeblog.blogspot.com/2015/02/challenge-126-benutze-vellum-use-vellum.html
Tematem najnowszego wyzwania jest: użyj pergamin. Jest to bardzo wdzięczny ale i delikatny materiał. Odbiłam stempelek na etykietce i dodatkowo zembossowałam motylki na gorąco też na pergaminie.
Oto efekt:






W rzeczywistości karteczka jest dużo ładniejsza - tak to jest jak zdjęcia robi się późnym wieczorem i obrabia na komputerze, który ma własną wizję kolorów :(
No, ale ... może macie ochotę na zmierzenie się z pergaminem? Czekamy na Wasze prace.
Pozdrawiam, chanya13

P.S. jeszcze dzisiaj wrócę ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram