Ślubne trio dla Paper Passion DT.

Witam Was w kolejny poniedziałek :) Dzisiaj moja kolejna inspiracja dla Paper Passion. Jako, że sezon ślubny w pełni postanowiłam pokazać karteczki w tematyce ślubnej - ostrzegam dużo zdjęć ;) Karteczki czekają jeszcze na metki z napisami. Wszystkie powstały z 1 arkusza papieru http://paperpassion.pl/pl/p/Soft-Collection-3-pastelowy-roz/148 i papieru wizytówkowego.
Oto one:





Tło dodatkowo zembossowałam dla uzyskania ciekawszego efektu.
Użyte wykrojniki:
  • Marianne Design - para
  • Marianne Design - serce
  • Marianne Design - serwetka
Kolejna karteczka bardzo prosta - wykorzystałam tekturkowe serca, które popsikałam mgiełką, dla nadania im odpowiedniego koloru pasującego do reszty kartki (nie wiem, jakoś nie lubię "naturalnych" tekturek)




Wykorzystane wykrojniki:
  • Prima - serwetka różowa
  • Cheery Lynn Designs - serwetka biała
I ostatnia karteczka w rozmiarze królewskim ;) 15-21cm. W roli głównej z parą młodą - moim ostatnim zakupem ( oj będzie on często gościł u mnie, jest super ;) )



Użyte wykrojniki:
  • Spellbinders - Elegant labels 4 5*7 - serwetki
  • Cottage Cutz - para młoda
  • Magnolia - summer foliage - listki róż
  • Magnolia - heart swirl - zawijaski z serduszkami
Jestem ciekawa, która Wam podoba się najbardziej.
Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Piękne, pierwsza moją faworytką , bo wspaniale wygląda ten papier w kwiatki z wytłoczonym wzorem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne karteczki cudna kolorystyka a na dodatek mój ulubiony wykrojnik Para:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, ach, ach... śliczne kartki, no i te wykrojniki.....super

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, pomysłowe, czoła chylę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden papier, a każda inna - super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolet to mój ulubiony kolor, a Twoje dodatki...PRZEPIĘKNE Karteczki bardzo oryginalne, pomysłowe. No jest się czym zachwycac..A Ta parka w sercu-NO cudo!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram