LO gekon .... królewski ;) expressowo w Paper Passion

Witam i zapraszam na kolejne wyzwanie ekspresowe na blogu  http://paperpassionpl.blogspot.com/2014/07/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-nr-2.html  wg palety kolorystycznej. Przygotowałam dzisiaj dla Was LO z gekonem (tylko mi nie mówcie, że to nie jest gekon ;) na dodatek królewski ;) ) Mam słabość do tego zdjęcia. Postanowiłam sobie, że muszę pooprawiać moje ulubione zdjęcia ... czyli będzie u mnie więcej LO :) Całość wykonałam na bazie papierów Paper Passion - i kolejne wnioski jakie nasuwają mi się przy pracy z nimi: dobrze się targają w sensie ładnie i fajnie się rozwarstwiają, pomimo pracy z mediami - nakładanie gessa, psikanie mgiełkami i wodą nie przesiąkły mi i nie pofalowały. Fakt - bazę tworzą dwie warstwy - jedna to całe jednolite szare tło, a na nie naklejałam wytargane paski z 2 kolekcji - beżowej i pastelowej. Swoją drogą nie schlapałam aż tak żeby ciekło nie wiadomo jak, ale zawsze. Zresztą zachęcam Was do wypróbowania papierów przy okazji zapraszam do udziału w Funsite.

Moja propozycja:








 Paleta kolorystyczna:



Ze sklepu pochodzą:
 Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram