Ślubna z kokardą.

Witam, powoli, powoli ... klimaty ślubne (a jajka czekają na publikację) Bardzo spodobał mi się ten papier - na razie kupiłam tylko jeden zestaw, ale myślę, że będę go używać częściej :) Zaczynam się też przełamywać jeżeli chodzi o kolor biały (za którym nie przepadam). I w końcu nauczyłam się wiązać kokardy z których jestem zadowolona.
Pytanie do Was - z którymi stemplami Lemoniade czy Agateria lepiej się Wam pracuje?





Użyte wykrojniki:
  • Magnolia - summer foliage - listki
  • Marianne Design - LR 0235 - owale
Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Jest cudna,piękna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście śliczna kokarda , co do stempli ... nie mam zbytnio doświadczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca, cudna kompozycja, a kokarda...prawdziwa ozdoba kartki. Co do stempli to niestety nie pomogę..
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zawiązałaś kokardkę, karteczka jest niezwykle elegancka. Mam sporo stempli z Agaterii, ale jeszcze nie ze wszystkich korzystałam, sięgam po te, które lubię i które ładnie się odbijają. Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka! No i perfekcyjna kokarda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, kokarda daje fajny efekt :).
    Jestem fanka Lemonade - zwłaszcza napisów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka - kokarda robi wrażenie :) Jeśli chodzi o stemple to mam jedne i drugie i z obu firm jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorystycznie mi się bardzo podoba :) ten papier jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram