Notesik Hani.

Witam, na szybko - mały notesik, na bazie ze Skrapińca. Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słowa - zdecydowanie czas pędzi za szybko :(  Kwiatek ręcznie robiony przez moją Mamę :)

Oto notesik:









Uwielbiam tą grafikę :) O ile opanowałam (czytaj: nie niszczę kartek przy dziurkowaniu) dziurkowanie, to za nic nie potrafię założyć sprężyny :( Tą zmasakrowałam równo - wniosek: będzie więcej notesów, bo muszę ćwiczyć ;)
W roli głównej Galeria Papieru.
Pozdrawiam cieplutko, chanya13.

Komentarze

  1. Notesik śliczny. Rób notesiki, rób. A my będziemy zaglądać i podziwiać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rób, rób, będę podziwiać, bo ślicznie Ci wychodzą:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny notesik, taki delikatny. Ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten notesik, jest taki delikatny, dziewczęcy.
    Rób kolejne notesiki, bo trening czyni mistrza :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny notesik. Grafika rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, delikatny, romantyczny notesik. Ja też mam problemy z bindowaniem, bo nigdy nie wiem, jaki rozmiar sprężyny mam użyć. Ostatnio zniszczyłam i musiałam wyrzucić, bo okazała się zbyt mała :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, so pretty! The flower your Mom crocheted is beautiful! The image is gorgeous! :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh I love the book and that die cut frame is so pretty with the image! Beautiful crochet flower!
    Hugs, Steff

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie delikatny, romantyczny notesik a kwiat... cudo! ...aaaach...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram