Kwiatki z ćwiekiem - tutorial.

Witam, dzisiaj dla odmiany kursik na kwiatki z poprzedniego posta http://cardmakinghobby.blogspot.com/2012/06/wisniowa-czekolada.html

Potrzebujemy:
  • 3 kwiatki średnie
  • 3 kwiatki małe
ja swoje wycięłam przy pomocy tego wykrojnika:

użyłam najmniejszego i średniego.
Wycinamy po  3 sztuki z każdego rozmiaru:


Brzegi tuszujemy:


 Większe kwiatki nacinamy do środka na poszczególne płatki:


 Każdy z kwiatków modelujemy inaczej:
  1. płatki wyginamy do góry
  2. co drugi zgniatamy w palcach
  3. wszystkie zgniatamy w palcach
Łączymy ze sobą - na spodzie z wygiętymi płatkami, następnie z co drugim zagiętym i z zagiętymi wszystkimi na górze.



Kwiatki małe:
  1. wszystkie płatki zgniatamy w palcach i wywijamy do góry
  2. co drugi płatek zgniatamy w palcach a pozostałe lekko zaginamy do spodu
  3. wszystkie płatki zaginamy do środka
Łączymy ze sobą na spodzie z co drugim płatkiem zagiętym, następnie z pozaginanymi wszystkimi i na górze z wywiniętymi do góry.




 Całość spinamy ćwiekiem i gotowe:
 P.S.
mały kwiatek jest z 4 warstw - 2 razy z pozaginanymi wszystkimi płatkami.

Mam nadzieję, że kursik się przyda - czekam na Wasze kwiatki w pracach - zostawiajcie komentarze - chętnie obejrzę.

Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Przepiękne kwiatki,ale bawic się może ten co ma takie piękne wykrojniki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! superb work with the die, so beautiful flower !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurs super czytelny i mam te wykrojniki :) W ogóle wpadam tu od jakiegoś czasu i jestem zachwycona pracami. Dołączam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram